2013. aug. 8.

Első Juli konci♥

Hát sziasztok!
Tegnap Tiszaújvárosban voltam a legelső Juli koncerten *-* 
Fogok hozni képeket, de most, ha megengeditek, egy kis beszámolót írnék :) 
Képeket is fogok hozni, legyetek résen.
Jó olvasást nektek :D

2 barátnőmmel indultam útnak. Ők nem ismerték Julit, de elkísértek engem. Amikor odaértünk, épp Détár Enikő és a férje műsora volt, aztán Csobot Adél lépett fel. Ekkor Zoohacker és a fiúk már a technikai beállításokon dolgoztak. Juliéknak fél 10-kor kellett volna kezdeniük, de vagy Adél miatt, vagy Détár Enikőék miatt fél órát csúszott az egész, az én utolsó buszom pedig fél 11-kor indult haza.. Semmi baj. Foglaltunk magunknak ülőhelyet, még az egyik barátomnak is sikerült odaérnie kezdésre a munkából, aki szintén nagy Juli rajongó. Aztán egyszer csak látom, hogy Juliék jönnek a színpadhoz. Ahogy közelebb értek, integettem nekik és köszöntem. Juli is visszaköszönt, ám akkor még nem ismert fel. Aztán bemutatkoztam neki és egyből adott puszit :) Annyira közvetlen és iszonyat aranyos nő! Én visszaültem a helyemre, mondtam neki, hogy itt fogunk ülni, ő pedig odament a színpadhoz. Hát remegett kezem-lában, a szívem is úgy vert, azt hittem elájulok xd Még mindig Adél énekelt, így ők még nem kezdhették el a koncertet. Amíg Adél előadásának a végét várták, a színpad mellett álltak. Haverommal szerettünk volna odamenni hozzájuk, hogy készítsünk velük 1-1 képet, hiszen nem tudtuk előre, hogy lesz-e idő a koncert végén. Odamentünk hozzájuk és megkérdeztem Julitól, hogy készíthetnénk-e egy fotót. Nagyon cuki volt, azt mondta, perszee.

Mikor elkészült az első fotó, azt mondta, csináljunk másikat is :D Aztán bemutattam neki haveromat, vele is csinált közös képet, aztán megkérdeztem, hogy megölelhetem-e? És azt mondta, hogy perszee *-* Áááá, annyira cuki volt, megölelt és megköszönte, hogy mindig írok neki :) Aztán odaadtam neki az ajándékot, aminek szintén örült, bár akkor még nem nézte meg, így nem tudom, hogy tetszett-e neki. Remélem, igen :) Mondtuk Julinak, hogy megyünk a helyünkre tombolni, erre azt mondja: tomboljatok! ne fogjátok vissza magatokat! Mi pedig biztosítottuk, hogy nem fogjuk! :D Kérdezte, hogy mikor megy a buszunk? Meg hogy nem-e tudna valaki hazavinni minket? De sajnos senkit nem találtunk, így kénytelenek voltunk busszal hazamenni. Aztán mondtam neki, hogy Zoo-val is szeretnék készíteni egy képet, így lehívta a színpadról a Zolit. Kiabált neki, hogy: Zoooooo, gyere már le egy képre, ő a leglelkesebb rajongóm.. és megsimogatta a hátam *-* Zoo lejött, bemutatkoztunk egymásnak és csináltam vele is egy képet. Ő is nagyon aranyos :) Szerettem volna egy olyat is, ahol Julival és Zoo-val vagyok, ami sikerült is, de mielőtt megcsinálhattuk volna, egy bácsika lerohanta Julit :D Kicsit sokat beszélt neki és a Zoo-val addig ott álltunk xd Aztán Zoo egyszer megszólal, hogy: bocsánat, csak egy hármas fotót szeretnénk készíteni, utána nyugodtan beszélgethetnek xd Gyorsan megcsináltuk a képet és visszaültünk a helyünkre.

Juliék lassacskán elkezdték a koncertet. A bemondó úgy konferálta fel őket, hogy már amikor a technikai beállást figyelte, akkor tudta, hogy szuper csapat lép fel és Juliról pedig azt mondta: a világ legjobb hangú énekesnője :) Sajnos csak 3 dalt tudtunk meghallgatni, de amit láttunk, hallottunk és átéltünk, fantasztikus volt!!! Egyszerűen szuperek! Juli hangja gyönyörű élőben is és mindenki élvezte, amit csinált. Juli táncolt, Zoo a szintetizátor mögött bulizott :D Isteni volt! A három dal közül csak kettőt ismertem, azt a kettőt végig is énekeltem. Mivel Juli tudta, hogy hol ülünk, csomószor odanézett és látta, hogy éneklem a dalokat és mindig rám vigyorgott :) Aztán sajnos el kellett indulnunk a buszhoz. Nagyon sajnáltam, annyira jó lett volna végig maradni.. Engem alig lehetett onnan elcibálni :Dxd Nehezen jöttem el.. Sajnos nem tudtunk elköszönni Juliéktól, de tudta, hogy fél 11-kor megy a busz, így biztosan tudta, hogy azért tűntünk el. (Egyébként mindig így járok.. akárhova megyek, mindig sietni kell.. vagy a buszhoz, vagy a vonathoz..) De az a lényeg, hogy ott lehettem! A végén a csajok is azt mondták, hogy jó volt. Az egyiküknek a hangja tetszett nagyon, a másikuknak az, hogy ilyen közvetlen és aranyos. Még a dobost is kinézte magának :D Nekem óriási élmény volt ez a koncert, egy éve erre vártam *-* Remélem hamarosan újra találkozunk! Imádtam az egészet!!

Juli a koncert után írt nekem, ami borzasztóan jól esett!! Annyira imádooom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése